Určitě se velká řada z vás, pro které je tvorba www stránek oblastí zájmu, setkala již s pojmem zvaným copywriting či copywriter. Ovšem je možné, že jste doposud neměli příliš tušení, co toto slovo znamená, nemluvě již pak o službě samotné.
Co je to copywriting?
Co však vlastní slovo copywriting znamená? Pokud použijeme citaci z Wikipedie, pak se jedná o tvůrčí činnost, při které se vytvářejí poutavé texty, které prodávají zboží či služby. Jinými slovy – copywriting jsou dobře napsané texty s maximálním ohledem na SEO optimalizaci i konečného zákazníka.
Jak poznat dobrého copywritera?
Copywriting patří v poslední době k velice rozšířené a hojně nabízené službě a pokud je prováděn profesionálně a s odbornými znalostmi, pak se vám tato služba zcela jistě vyplatí.
Pokud chcete vybrat skutečně dobrého copywritera, který odvede profesionální práci, pak jej rozhodně nevyhledávejte dle ceny. Tak jako v jiných oborech, tak i u copywritingu platí, že za kvalitu si je nutné připlatit. Levný copywriter ve většině případů (nechci se nikoho dotknout, ovšem zkušenosti mluví jasně) je jen obyčejný pisálek, který možná dokáže jakýmsi způsobem zformulovat text, ovšem bez důležitých znalostí SEO faktorů. Tyto texty pak pro vás možná budou mít čtivý užitek, nikoliv však přínos pro vyhledávače. A v tom tkví kouzlo celého copywritingu.
Copywriter je totiž mistr pera, který poutavými texty přiláká pozornost nejen zákazníků, ale především vyhledávačů a posune vaše webové stránky vpřed.